Součástí vyhodnocení delší trasy jsou výsledky firemních týmů. Počet týmů, startujících za jednu firmu, není omezen. Startující v týmech budou hodnoceni i mezi jednotlivci. Týmy mohou mít max. 5 členů, minimálně 3 členy a mohou to být “koupení koně“ maximální výkonnosti - nemusí to být zaměstnanci firmy.
Mohou být smíšené, za jeden tým mohou startovat muži i ženy. O pořadí týmu rozhoduje součet dosažených časů prvních tří členů, v případě rovnosti součtu časů je rozhodující umístění prvního závodníka týmu.
Stáhnout mapu delší trati ve formátu GPX.
Stáhnout mapu trati Svijanská čtyřicítka ve formátu GPX.
Veškeré mapové podklady nám dodává společnost Shocart
K závodu se můžete přihlásit pomocí online formuláře. Pokud nebude naplněn limit počtu startujících (3 500), můžete se přihlásit ještě při prezenci v Bedřichově.
Pokud není závodníkovi v době startu 18 let, po registraci prostřednictvím online formuláře musí navíc poslat přihlášku v písemné formě na emailovou adresu kancelar@ctauthorcup.cz nebo poštou (na této přihlášce musí být podpis zákonného zástupce se svolením ke startu syna - dcery).
Vaše přihláška bude platná až po úhradě startovného. Pokud přihláška nebude zaplacena do 7 dní od vytvoření, má pořadatel právo tuto přihlášku zrušit. Pro výši startovného je rozhodující datum připsání částky na učet pořadatele.
V PŘÍPADĚ, ŽE NENÍ VYPRODÁNO, budou PŘIHLÁŠKY PŘIJÍMÁNY do 12. října 2023, po tomto termínu se již můžete přihlásit pouze v Bedřichově na prezenci. Ta bude probíhat v pátek 13. 10. od 13 do 22 hod., v sobotu 14. 10. pak od 7 do 9:15 hod.
Kontrola přijatých a platných (zaplacených) přihlášek je možná na stránkách www.ctauthorcup.cz, kde bude uveřejněn pravidelně aktualizovaný přehled.
Přijetí přihlášky a následné potvrzení účasti je podmíněno zaplacením startovného, řádně jste tedy přihlášeni ve chvíli, kdy se nám Vaše platba objeví na dením výpisu z účtu. Pokud nedojde k zaplacení do týdne, přihláška se automaticky maže a je nutné se přihlásit znovu.
Pokud Vaše platba nedorazí do uzávěrky přihlášek (12. října), budete nuceni zaplatit startovné ještě jednou na registraci. Toto startovné Vám vrátíme ve chvíli, kdy se Vaše původní platba připíše na náš účet.
Mějte na paměti, že z důvodu výrobní lhůty personalizovaných čísel musíme uzavřít databázi cca týden před závodem. To znamená, že při pozdějším přihlášení již nemůže být brán zřetel na Vaše umístění v předchozích ročnících a budete zařazeni na konec startovního pole. Přihlaště se tedy co nejdříve. Znovu připomínáme, že přihláška se pro nás stává platnou po zaplacení startovného, to znamená ve chvíli, kdy se částka startovného připíše na náš účet. Přidělené startovní číslo si zjistíte po uzavření databáze na našem webu, tištěné propozice obdržíte při registraci. Pro ty, kteří nemají přístup k internetu, bude startovní listina jako vždy vyvěšena při příchodu na registraci.
Startovné placené do 30. 6. (nebo do vyprodání prvních 1 000 míst) | 900,- Kč s DPH |
Startovné placené od 1. 7. (nebo po vyprodání prvních 1 000 míst) * | 1 000,- Kč s DPH |
Startovné placené na startu | 1 200,- Kč s DPH |
Startovné placené do 30. 6. (nebo do vyprodání prvních 500 míst) | 800,- Kč s DPH |
Startovné placené od 1. 7. (nebo po vyprodání prvních 500 míst) * | 900,- Kč s DPH |
Startovné placené na startu | 1 100,- Kč s DPH |
Preferujeme platbu bankovním převodem, případně složení hotovosti na účet.
Nezapomeňte, že v případě platby převodem z účtu je třeba počítat s časovou rezervou tří dnů. Při složení hotovosti na pobočkách Fio banka se nám připíše startovné na účet on-line. Za složení hotovosti Vám bude Fio banka účtovat 70 Kč.
Zobrazit místo na mapěZávodníci mohou zrušit zaplacené startovné nejpozději 7. října 2023 do 12:00 hod. Startovné bude vráceno po odečtení storno poplatku 200,- Kč.
Storno poplatek 200,- Kč budete nuceni uhradit, pokud na Vaše startovní číslo pojede někdo jiný a Vy budete požadovat změnu dat v přihlášce při prezenci (startovné placené na startu).
Přihlášení je možné pomocí našeho online formuláře. Týmy se mohou účastnit pouze delší trati.
Je nutné kontaktovat organizátory závodu (z důvodu podpisu smlouvy o pronájmu reklamní plochy).
Přihlášení je možné pomocí našeho online formuláře
Doklad o zaplacení vezměte s sebou k prezenci pro případné reklamace. V případě placení startovného pro více osob jedním příkazem k úhradě žádáme o zaslání mailu na adresu kancelar@ctauthorcup.cz se seznamem účastníků, kterých se hormadná platba týká.
Startovné je poplatek za organizační služby pořadatele závodu a zahrnuje zdravotní a pořadatelskou službu, měření časů a zpracování výsledků čipovou technologií, občerstvovací servis v průběhu závodu včetně energetických přípravků na trati, masérskou pomoc v cíli závodu, technický servis, mytí kol, úschovu kol v cíli, doprovodný program, informační servis.
V případě nejasností či otázek jsou pro Vás k dispozici telefonní číslo +420 776 800 800 případně emailová adresa kancelar@ctauthorcup.cz.
Pomocí následující aplikace můžete zkontrolovat stav Vaší přihlášky k závodu ČT Author Cup 2023.